Saturday, February 6, 2010

mamak hatrik.

hai selamat pagi sabtu. huhe. projek hari ni adalah lipat baju berhabis-habisan. tp skg dok on9 dan menulis blog, apa kes? fokus, weh fokus.

malam tadi, siyes, hatrik, lepak mamak double 3 minggu berturut-turut pada jumaat mlm sabtu. minggu ni x balik sh.alam, dak2 umah semua ada, lagipun aku nk kemas umah kan.
so, smlm sy kena culik dgn dua orang lelaki. anas, n apis. bile masuk dlm kete, eh..knp korang bedua je? mana yg lain? akhma? shie? haih, seb baik shie dtg kendiannye. =)


inilah mereka si penculik, anas & apis. err ok, hai mamak emo, marah kami hilangkan resit =P






ok ini apis. shie kenapa xdak gambar kau? haih. dh la jumpe setahun sekali. ngeh.


inilah taugeh goreng. haha, megy goreng taugeh lebih, bengong je. dh la siket, hanya segenggam tgn aku je.

3 gelas seperti biasa.

kul 2 balik, setelah sembang isu semasa, isu sensitip semua ada. heeeh. ok, jumpa lg tahun depan ye korang, mcm raya kan? setahun sekali. huhuhu. sedar2 umor dh 30 je. waaaa...ngeri.

ok bai.

4 comments:

eira_comel said...

sekali pandang mcm kat mamak kembar kat presint 9 jer...

akiss ferrero. said...

meme la mamak itu, mana lg nk lepak kt putrajaya ni, hehehe

~ ReD ~ said...

try la lepak kt mamak presint 15 plak..hehe

eira_comel said...

mamak ali bistro ker??