Wednesday, February 3, 2010

pinko pinko

yeay akhirnye tukar mouse pad kat opis setelah dua tahun tak tukar2, pakai yg org bagi, =P. beli kat kt loyat ari tu, even Kwan meluat tgk, pink kan? jeles. ahahaha.

amek silau terlebey flash. haha.

spt biasa, hari selasa dan jumaat adalah hari merewang kat pasar tani. pastu terjumpa la sticker utk dinding umah, ngeh. comel2. pink, hitam, black. heeeeeh.


"semua kucing, dah la kau punye cadar gambar kucing, even aku Cat, tp aku tasuka kucing" Ket membebel. lol.

tadaaa. semalam siyesli lima-lima pakai baju pink. hahaha. sejuuuk mata i melihatnye. hahahaha. dorang ni follower aku yg bagus.

dan paling terbaik, aku tak beli Yong Tau Foo, sbb abang (abang ke?) 'edward scissorhands' tu takde, dorang pon xbeli. bertindak mengikut arahan, haha. kebetulan je aaa. but. ai laik =P

ok bai.

2 comments:

busyuksayang said...

nak gak...nak kucing gak...ooo masa nie la jumpa hubby akak ya :D

akiss ferrero. said...

hehehe.. a ah.. comel kak kucin tu.

a ah. masa tgh sibuk berjoyah. heheh