Tuesday, March 9, 2010

kah kah kah kah!

kaaaaah kaah kah. siyesli, kalau lah boleh, aku nak gelak depan muka 'encik itu' dan berkata,

"nah, ni kertas siasatan orang lain, YANG KAU NAK FOTOSTAT tu. eh, encik tak tahu BUAT KERJA kah? nak kopipes ekkkkkk? "

tu lah, sedap sgt duduk dalam bilik tu dok perhatikan orang, carik kesalahan orang, nah hamek dapat arahan buat kerja sebenar kau, tugas hakiki kau.

bahahahaha. mcm nak gelak guling guling ar. hahaha.

kih kih kih gelak naik atas meja terus.

cehh, aku ingat aku sorang je yang ANTI dengan kau. rupa2nya ramai lagi. jom gelak ramai-ramai!

kah kah kah kah kah.

gelak puas. tgh bayangkan muka kau skrg. tepuk la dahi sendiri encik. =P

ok bai.

*thanks google di atas gambar yg sgt menggambarkan kami tadi. hahahaa.

2 comments:

mamamarissa said...

kuatnya gelak...slow skitt please :P

akiss ferrero. said...

alamak. heheheh. beby tido. hehe