Monday, March 8, 2010

movie star ke?

cehh. semalam adalah hari bz, dan ada perhimpunan, tapi aku tak fokus pun ape yg pak menteri sampaikan di hadapan. dengan ini aku salahkan awek-awek unit bekalan, Eqqa (update la blog cik eqa..hihihi), Kak Ida n Ratna punye pasal la ni! kacaw pikiran aku, dengan membagitahu tema utk dinner enibeseri bahagian aku nnti.

movie star.

ntah bape kali aku toleh-toleh belakang utk bergosip, "wehh jadi artis bollywood? kajol? err..marylin monroe? padayyappaa?? haa... avatar? bertukar jadi biru. ngeh. mengade.

eleh. tak payah korang nak bayangkan aku nak pakai skirt kembang-kembang baju lip lap lip lap, sebab buat masa ni aku xleh pk jauh sbb bz. yg dalam pala otak aku skg ni, ada sorang je dr kategori dalam malaysia yg aku minat,

abaikan bf die.

kostume paling simple, murah dan berkesan, pakai baju kurung cotton, kasut sport. cuma aku kena carik rambut palsu panjang. baru Orked!

atau nak menonjol sangat, aku suka avatar, aku sukaa jessica alba, so sama dengan :


ok xnak pikir sangat nak pakai ape. yg penting, nak turunkan sedikit berat badan. tapi...tapi... haih. xpe lah. abaikan.

tapi kalo pk tahun lepas, aku kena ada motivasi dan SEBAB utk kurus.


rimdu mereka lah ekceli. warga kerja lama. =P

ok bai.

No comments: