Monday, March 22, 2010

why me?

Semuanya bakal menyaksikan dan dah pun ada pegawai2 yang mula bergosip-gosip liar...dan persoalan ini sekarang kerap bermain di fikiran staff BPGK pada tahun ini...??

- Mungkin juga Mr.Rahim akan mencari semula stok tahun lepas dressing watak RED INDIANnya pada tahun ini...boleh save budget !...hehe

- Hasil risikan juga mendapati staff PPK1 akan tampil pada malam itu dengan watak filem character "PIRATES OF THE CARIBBEAN" translate jawa "LANUN CETAK ROMPAK"...opsss!!

Yaaa !!...Puan-Puan & Tuan-Tuan..kenyataan di atas hanya untuk tujuan "Statement Promo" semata-mata..walau bagaimanapun persoalan di atas bakal terjawab pada "MALAM SAMBUTAN BPGK 38' TAHUN" pada 17/4/2010 bertempat di DEWAN SERBAGUNA KPDNKK bertemakan "MoViE ChArAcTeRs ".
pagi-pagi masuk opis bukan emel, dh byk promo psl enibeseri bahagian kami punye dinner, yg bertemakan movie character.

tp apabila buka pic attachment, aku mcm...haaa? aku ke tu.



deym. WHY ME!! ana nak saman en.hanizam ni! aku rasa aku dh delete gmba ni, tp camano leh terlepas ni!!! arrrrhhh. tp xpe. at least aku kurus masa ni. haih. harap2 sebulan ni muat la konon baju yg nk di pakei.

a ah kan? agak-agaknya apa watak karektor filem utk tahun ni? haih.

ok bai.

No comments: