Saturday, March 20, 2010

belon hawt part I

semalam balik dr kije, zassss...turun padang ke belon. ko stress ke tak stress, dlm opis sibuk bekerja, tp boleh dgr orang berpesta lagu disko-disko kt luar? stress taw, dgn audit nk dtg lg, isu longkang lgi. hahaha.

ok, ni sket gamba je.


ptg semalam belon ajaib bergerak menyerang MOF, aku rasa mereka semua mendarat kt KLN kot? hohoho.


ini lah semangat belon! hai wanie, hai farrah!


ini ketika berlaku perlanggaran belon, seb bek tak meletop. neves ai jap. eh bleh meletop ke belon udara?


ok, ini la belon yg dinanti2. kepala darth vader, yg agak ngeri. and suar levis! tp semalam, ada angin lintang, so kenot terbang. ceh...padahal sorang besar kepala, sorang peha besar tak larat nk terbang. ooppps!

ok lah, konon nk amek gamba pg tadi, well...i kan semangat terlebih. kul 9 lebih baru bangun, itu pun sbb wake up call, si ibal carik kedai kemere pepagi buta =P, dan dgn selamba i jwp, "tgh tgk tv" wakakkaka.

ok, tgk petang ni, nk g lagi. sampai mlm yea! tp i xnk bgtaw port i amek gmba, nnti sesak, busuk! haha

ok bai.

4 comments:

Yatre Hayati said...

beshnya dapat nengok hot balloon!!

mamamarissa said...

hi balloonnnnn hot..x dpt gi pun, takut Marissa mengamuk...dia tak bleh panas ok :D

Sharinginfoz said...

seronoknya..... hmmmm tak pernah pulak pergi tengok belon besar

Jom Port Dickson

Mengapa Tak Kahwin?????

smms said...

aku ngok dah lst2 xde belon dah ..