Monday, April 5, 2010

budak kurang ajar, sila lah ajar!!

budak ni, mmg melampau gile. siyes kalau aku jumpa, aku sepak kot muka die, pastu upah kaki pukol buat lauk! arghh. geramnye!! umo baru 13tahun, bulu pun tak tumbuh lagi kot!!

rafiqin darwisy : PENDAMPING YANG WARAK...nama je elok.




korang p join Group ni, Kami Benci RAFIQIN DARWISY mengutuk kematian DIN BERAMBOI !!.

haih budak ni, siap la kau kt sekolah nnti. buat malu mak bapak je. baru nak kenal internet dh pandai post2 benda mcm ni. duit mak bagi buat belanja sekolah, abis kt CC. layan 89.com?? (aku yg dh 26 ni pon baru tahu web tu web lucah!) mmg KURANG AJARAN AGAMA budak ni. haih.

aku dh add die kt FB die, mintak2 la di approve, ni kakak nak sekolah kan kau.

ok bai.

*update jam 2pm, skg group tu dh capai 10,000 org, plus plus plus! pg tadi masa aku join baru 2 ribu lebih. padan muka ko adik syg oi. hahahaha.

*update jam 10 am, 6hb. die approve aku smlm. aku rasa budak ni ada masalah mental yg siriyes. haha. xyah layan, nnti sakit mental mcm die jugak =P biar Tuhan saje yg balas =)

6 comments:

Kap said...

pandai sangat cakap fxxk, entah faham entah idak.

budak baru nak up.

tak pun dah besar tapi tak up up.

spesis bantut akal.

Al-Fatihah untuk Rafiqin Darwisy.

apa punya susah nak sebut nak kau daaa.

gsnti F-word lagi sesuai kot.

akiss. said...

tahu xpe. budak baru nak knal internet ni. haih.

rafucking! hahaha

Hannani Kamal said...

kepala hatok budak yg x sekolah tu!!! :(

Anonymous said...

die cakap die agama kadazan..but kadazan is not agama..its more to ethnic or kaum..
budak2 kannn...

Unknown said...

betul ke tu nama makna dia?? apa la budak ni. tak patut betul

MamaIcha said...

damn U...bkn U, tp budak tue!!!