Thursday, April 29, 2010

hai amani adamaya =)

eh budak ni, kenapa bijak, petah, comel, adorable, intan payung sgt ni? dah la suka kismis, suke eskem. rambut besar dari kepala dah macam kim kardashian. suara macam..eeeeeeeeeeee..geram!

=P

siap ada fanpage ok!

haih kalo dpt satu mcm ni, hidup single tanpa Adam, err.. i mean, kaum Adam pun xpe. =)

ok bai.

* ayah dah kuar wad rabu, esok leh start kije insyaAllah, terima kasih atas kata2 semangat sahabat2 =)

7 comments:

Nisaeciz said...

haihhh. comel gila vudak ni tawuu? iloveher laaa.



nak tgk apa yg kamu sudi komennn = Maya! Kenapa nak Dani jugakk??

chenta said...

dia mmg sangat comel!suka sangat!

Didi Nadhirah said...

suara sgt besar i like....kalo perasan ade stau iklan budak ucap terima kasih rsnye minah ni pun ade gak berlakon iklan tu nyorok bawah selimut sambil ucp terima kasih dengan suara besar nye

mamamarissa said...

i love her...sgt comel kan :)

alhamdulillah, ayah kis dah discharge...jaga ayah baik2 ok

muahssss

Kap said...

:)

Nana Cute said...

amani is so cute...

SUXX said...

siyes comel and bijak budak ni., terpaksa aku balik keje laju2 sb nak kejar citer ni.

Tggu besar sikit lagi boleh kot.