Wednesday, April 14, 2010

i heart shahir. meowww...

ok siyes, mmg la aku bukan kaki AF ni, kaki kutuk ada lah =P. tambahan lak, tahun ni punye , gile tak best??? takat ni, ada sorang je bg aku suara nya boleh jual, si Ain kot namanya, aku tahu sejak tgk masa die bawak lagu Ruhil Amani tu, boleh tahan lah.

yg lain? haaahahahampeh.

aku paling xleh blah dgn pempuan rambut pjg tu, masa bawak lagu Niki. puas mulot aku menyumpah, terus bertukar jadi Akiss Aman Ramli, pitching, ke lauuuut!

ok dah, xnak mengutuk. hihi. ok ok.. ain ok, si iwan pon ok..die ada star value. dan of kos..hik hik hik..gelak miang, ai suka shahir! yeay. gedik tak?

i laik. ade pokodots gitewww. (ok, aku tahu lah itu teknik bokeh fotografi. duhh)

aku start suke masa die nyanyi Always Be My Baby ala-ala david cook. =B ok...ok...sebab henskem kot? pakai gigi besi pun henskem. =B

mula-mula aku benci tgk muka die ni, sebab muka die mengingatkan aku pada si ehem..ehem. dah la beday mereka pon lebih kurang!

ok tadi gatal tgn bkak murai, cuba lah tgk drama kegemaran die ape? BALQIS taw! hahahah. ok tgk pula hobi dia apa, MERANCANG MASA DEPAN. lol.

ok itu aja. kan dah termengaku i suka shahir. dan tersukaaa lagu pelis..peliss..pelisss....=P

tapi. die baya adik aku. 1988.

ok bai.

3 comments:

Kap said...

pergi minta nasihat kat rita rudaini cepat :)

mamamarissa said...

amboi, gatei na??? :P

N.Q.R said...

pompuan rambut panjang itu kwn aku.