Thursday, April 15, 2010

muntah pink.

heeee..siyes, tobat dh sebut-sebut muntah ni, semalam baik punye aku muntah. muntah nasik warna pink. siyes warna pink nasik-nasik yang dimuntahi. oh baru ingat, tghari tadi minum air bandung. =|

dah muntah tu, ajak Naim p klinik trus. check in 5.40pm, no.giliran 1123, no. sekarang 1029. terbaik lah.

pukul 6 baru dokter bertugas check in. nice. ptutlah dari tadi xbergerak nombor. haih. aku malas nk bising sebab aku tgh pening. haih. seb baik ada wifi =) dan Aket menemani, =)

pukol 7.15pm baru no aku dipanggil. best tak?

masuk bilik doc, die tanya..sakit ape. aku bgtaw aku muntah semua yg aku makan lunch tadi. terus dia cakap.

"awak mengandung ke?"

aku dh terdiam. wtf! ape ke bod kau ni doc. kau x tanya aku dah kawen ke blum, main cakap je. kalau aku mengandung, xde nye aku jumpe kau. bengong. bengong. bengong.

lepastu, tak check perut aku langsung. amek suhu badan je. pastu kata, kalo muntah sakit2 badan sampai 3 hari, amek darah. takut denggi.

haih. tanpa bgtaw ape ke masalah aku smlm yg buat aku muntah, die suh amek ubat, ubat sakit perut, ubat tahan muntah, ors (air garam), dan ubat demam. aku sendiri boleh buat lah. tanya kau sakit apa? pastu bg ubat nye. siyes aku pnh kije klinik 2 tahun kot.

aku keluar bilik tu dengan berpikir ape sakit aku. keracunan makanan ke? angin ke? gastrik ke?

eh..aku dokter ke boleh tahu jenis penyakit ape?

haih. blajar tinggi2...tapi.

sebab tu aku suka p klinik yg ade dokter tua-tua yg byk bebel. yg byk tanya dari pegi jumpe doc yg PANDAI BELAJAR TEORI sahaja.

ok bai.

7 comments:

ardinihumaira said...

wahhh femininenya muntah dia.. siap pink hehe :p gurau je

Anonymous said...

erk! nanti kalau nak minum air bandung je mesti ingat akiss... huhu

Unknown said...

wakaka... mcm mana rupa muntah pink ekkk minum sirap ker

Anonymous said...

cian akiss...len kali jgn lupa ajak kitaorg muntah pinkkk sekali... ai like pink tauuu!! ;p

Kap said...

setuju..meowww...

Anonymous said...

mangkuk ayun yer doc la.. cam sial jer..bengong taw ! hahaha

Syima Syaz said...

lor...memang la doc skrg.agaknye amik certificate secara berbayar iaitu..pointer tak ckup pun nak jadi doc,tp sbb kaya raya...dihantar gi ke mana-mana private uni atau kolej amik medical..yes!dapat jadi doc!!

KOT LA....~