Tuesday, May 25, 2010

Trailer: Lagenda Budak Setan The Movie.

aku bukan kaki novel, siriusli.

sbb aku xsuka baca novel? sbb buku teks sekolah pun aku mls nk bukak, apetah lagi sebuah buku penuh dgn perkataan tanpa gambar. tp kalo majalah smash hit & galaxie byk gambar boyband itu aku tekun baca. ;P

ok tapi yg ni aku baca, nama penulisnye, Ahadiat Akashah. konfem ramai baca kan, kan, kaaaannn?




ok good news, novel ini akan di moviekan. dekat MPH, novel ni skg laris semula ok, lebih laris dari novel twilight - eclipse. haha.

ok aku dh tgk trailer.ilaik. videografi yg santek. pelakon pun kire orait-orait, maka? ok lambat lg, 3 Jun. kenot wait!

ok layan trailer.



lagi nak tgk prince of persia, dan sex and the city II! yeay!

ok bai.

3 comments:

Yatre Hayati said...

nape gambar novel 2 mcm tuh sekali....heee

HANNA PLEASURE said...

tengah sibuk tanya member yang ada story ni nak flashback balik, kat kg ada tp jauh sgt nk pi ambil..hehehehe

Syima Syaz said...

alamak...alamak...
kalau ajak bf ni CONFIRM dia tanak...arrggg!!!