Tuesday, May 18, 2010

apahal aku ni?

hmm.

soalan kepada diri sendiri, kenapa tak letak badge FB dkat blog?

diri sendiri jawap, sebab tak nak dikenali. sbb kt fb aku tergolong dari orang yg dah kenal, dan xde masa nak berkenalan asl pls.

lg satu, aku bukan sombong, mmg ramai ex-classmate add dan aku ignore. sebab ape, di alam realiti pun aku ignore die, die ignore aku. btul tak? masa dlm kelas dulu, jarang bertegur pun, berpuak pun, bertegur pun bersebab, so ape kes nk add aku kan? ceh dulu dlm klas kemain kedekut ilmu berlagak pandai. nah. aku malas.

kesimpulannya, ignore-meng-ignore request adalah hobi aku. tapi masalah problem nye skg, aku dah TER-approve request dari lelaki yg pernah menghuru-hara kan hidup aku, yg pernah buat aku menyampah nk masuk opis, dan sampai pernah bergaduh macam laki bini rebut hak penjagaan anak di opis di khalayak ramai. ceh. apahal la aku ni?

ok bai.

1 comment:

MamaIcha said...

sama la sama la :P