Monday, May 17, 2010

mari melawat Shah Alam.

belum habis lagi sbnrnye episod aktiviti sabtu.

selepas belajar geografi secara tak langsung pada pagi sabtu, ptg sesi tidoq. yeay! tp aku tido sejam je. malam, lepas maghrib, trus ke Jakel, disbbkan jakel ttp pukol 8.30pm, maka tercicirlah din n dzul hak hak hak.

aktiviti malam itu, pergi jakel dan belajar menjahit dgn mimie, yeay! ok, aku suka entry anda, WHY SEWING. =)

ok layan gamba!

ukurlilit apakah?

lepas pnat belajar (ceh!), kami pun makan! makan! makan!

tapi i makan roti bakar sdap smpi juling je. =P

ok lepas bagi diri sendiri makan, kite bagi Iggy makan pula. ini gambar passport Mr. Iggy


pastu buat perangai nasik kangkang. tp aku xleh kangkang, sebab mengalami 'hujan lebat.' cis!

diteruskan dgn interbiu tangkap lentok.

kemudian, bergerak ke kawasan idaman ramai. lihat, lantai pokodots???

ha. inilah i-city. sdgkan org lain dh lama sampai. kami yg shah alam-ers pun baru pertama kali sampei. =P

gongxi fa chai!

di avatar-kan! ish asik muke ko je dzul.

mari mem-bokeh! masa ni hilang ingatan setting kjap. ahahha.

rasa nk tampar muka sendiri bila tgk gamba ni. waakakakkaa. mcm iklan fair n lovely pom ado!
motip???

iLaik dis picto very mucho!

ok. inilah cara aku escape dari keserabutan putrajaya. konon sweet escape. ahad? tido-makan-tido-makan-tido.

ok bai.

4 comments:

~kuyam~ said...

huuhu..dah lama x hang out dgn kwn2 camni..so,I tumpang enjoy u je la eh?

hye akissferrero?bkn yg nama coklat tu eh?hehe :D

bspotgurl said...

Comel je picture korang ni dgn aksi aksi yang dikira alrite

enirehtac said...

beznye....

enirehtac said...
This comment has been removed by the author.