Friday, May 21, 2010

cehh

tetibe nak hot, siyes hot skg di putrajaya even ptg time nak balik kije hujan ribut kilat! tatut!

ok, A stand for seorang bekas kawan baik aku. yes, kawan baik. aku rasa sepanjang kawan ngan dia, aku je yang jadi KAWAN YANG BAIK. sebab aku je reti jaga hati dia, jaga kemahuan dia, ikut ape dia suruh, apa yg dia benci, aku kena benci.

paham tak jenis manusia macam tu?

siyes, aku tak kesah kau delete aku dari list myspace kau dgn tibe2 selepas 2 minggu pergi konsert sama2, selepas aku tak pergi reunion sebab nak jaga hati kau. lagi, aku tak kisah langsung kau kawen tak jemput aku. dan aku tak kesah pun even aku pernah cuba tegur kau di YM, ko ignore, cakap tgh sibuk kerja dan akhirnya, seperti biasa, delete aku. duhh. dan siyes ye, aku still tak paham, WHY? insecure? eh bukan kau lagi advanced in many ways dari aku ke?

kau buang aku? siyes, siket pun xde efek kt life aku.

cuma tadi ada kawan lama, ekceli junior yang pernah berkawan baik, sbb satu rumah dgn A, mengadu die kena buang dari friend list. aku gelak je. sbb bukan junior tu sorang, jd mangsa, malah ramai lagi kawan aku kena delete sbb ade kaitan ngan aku. MOTIP???

ok bila aku tanya 'kawan-kawan lama' A, die mmg perangai macam tu. so, I AM OK, YOU ARE NOT.

ok bai.

*entri sementara, sbb tak suka aura negatif kat sini. LOL.

No comments: