Friday, May 21, 2010

penderaan harimau & hari penikahan mu!

majlis nikah, done.

kesian kucim jadi prop.

hmmm...kira kucing tersebut happy ada keluarga yg sayang die sampai di timang-timang. tapi, harimau di bawah ini? ape kejadahnya?


kesian ok rimau itu, akal ada ka manusia oi! kang rimau tu naik hangen, taw la nasib korang, konfem sesi "6 jam sahaja, untuk ambil gambar" itu meriah!

* esok hari sanding, outdoor segala. tapi yg pasti esok lagi mencabar. bukan sbb job, panas, dan crowd, sebab partner in crime aku, si Kwan, nak bawak Encik Ex-Bf. join utk shoot skali, meriah! yeay! cehh, suka ke?

ok bai!

4 comments:

Aidi-Safuan said...

kempen stop animal abuse at a famosa? maksudnyer kempen tuh diadakan di afamosa atau penderaan animal tuh kat afamosa?

akiss. said...

Stop Animal Abuse at A'Famos = penderaan animal tuh kat afamosa

Anonymous said...

owh..baru tadi nmpak kereta kelisa tampal sticker "stop animal abuse" uh! uh!

kebetulan kereta KELISA.. binatang gak tu kelisa tu. kuikuikui

Syima Syaz said...

btl tu qis...saya pernah pergi sana,pastu bila saya tinggalkan ghimau2 n gajah2 tu saya ckp kat bf saya 'b..ciannye diorang dok kat situ dari pukul brape sampai kol brape?sian nyeee...'..
gajah kat wet world ke hape tu muka dia sedih sgt...aaahhh tak sanggup!