Tuesday, June 1, 2010

marilah berbaik-baik.

petang ni, aku bertugas di kaunter. gile mencabar tugas ini di waktu petang yg kinyang, tetapi! seb baik sy rajin bawak lappy ke opis, dan ber-wifi. leh layan youtube. tahan gelak.


adehlah. mmg gile aku ni. gelak sorang2 kt sini. kenot tahan weh.

"i know you're mobile, but i dont!!!" chhyaaaaakkk tikam diri sendiri.

"ko enggak lucu ah"

"melengkapkan komputer"

"LU SO MIANG K, CIK LIU!"

eleh. aku taw la ni video lama, xpayah nk komen "eh baru nk tgk ke?" diamlah. blog aku ke, blog kau? ish ish ish. dlm byk2 video MBB, aku suka dua aje, hok ini, dan gelimat.

ini semua kes malam sbtu lepas gelak kuat2 kt cc mimie hingga tak peduli org awam sekeliling ;P.

ok bai.

* gelak2 jugak, jgn lupa doa kita utk Gaza.

3 comments:

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

akak pun selalu gelak sorang-sorang, agaknyer aperlah oprang cakap kan

Aqram said...

dah tengok geli mat dan hang tuah failed spm?

lawak leeee

MIMIE said...

yelah
bukak dulu pun gelak,
bukak sekarang pun gelak,
nnt dah tua suruh cucu2 bukak,gelak reramai lg
haha