Wednesday, June 2, 2010

Rombakan Kabinet Jun Ini.

errr. ini pagi inilah berita yg di dgr, rombakan kabinet. hmm. no komen. bacalah.

tapi aku pun sebenarnya nak buat rombakan kabinet gak, ceh, bajet PM. ekceli, rombakan almari baju. tapi sebenarnya, dah 2 minggu aku rombak, cuma tak di susun balik. dah macam bukit broga timbunan baju, bukit baru ok, bukan gunung kinabalu lagi ;P

tahu kenapa rajin? tahu tak? tahu tak? sebab xdak broadband. masalah teknikal. so dpt pujian RAJIN oleh kak iza. dia bangga dgn aku apabila ketiadaan broadband di umah. deym! hahaha.

so skg baju, seluar, tudung, dress, spendots segala dah tersusun rapi.

ok jgn bayangkan hebat mcm ni. i wish!

betapa internet mempengaruhi hidup aku. tanpa internet aku rajin basuh baju, kemas bilik, kemas dapur. oh malam ni nak cuci kipas yg dah berhabuk. udara dah tak segar. ok membebel.

eh tapi malam ni kije sampai 10 MALAM??!!

ok bai.

No comments: