Thursday, July 1, 2010

Sotong Ramal Argentina Kalah?

aku bukan nak cite pasal ini sotong,

hahahaha. bodo melampau kau sutun pink terlampau!

tapi, Paul the soton ini ahli nujum pak belalang versi sotong kurita. ahahaha. btui ka sotong kurita ini mampu meramal masa depan, atau lebih tepat, sotong kurita yang diberi nama Paul ini boleh predict sapo menang bola nanti.

contoh spt match akan dtg, jerman lawan argentina. si sutun ni kata ( eh kata?) argentina akan kalah. cehh! jgn nak tahyul sgt. eh tapi masa england kalah dgn jerman, si sutun ni dah taw awal2. eh seronok plak panggil 'sutun'.

see, Paul the sutun pilih jerman.

eh kalau btul aku nk pinjam jap la sutun ni. sng nak buat decision, konon agak2 nya aku akan kawen ngan sape. eh tapi cmne die nk tolong pilih? letak gamba? xkan nk rendam orang dlm akuarium? ok. saya suka merepek. baaai.

ok bai.

SUMBER.

4 comments:

fndrocka said...

tak pnah pulak aku thu psl sotong tu, dia bukan reti tgk bola pun..iye tak

pawaka19 said...

biat betik sutun ni..

New Entry Pawaka19 Dot Com

"Sanggup Berkampung Demi Selebriti Twilight Saga Eclipse"

kenwooi said...

sotong was right once.. =P

SyimaSyaz said...

jelesnye tgk baldi pink dia....