Monday, June 14, 2010

tutup hidung untuk tahan gelak, marilah!

what the ikan! apo dah jadi dgn blog den! sbnrnye dari mgu lepas nk usha design template baru ni, tp, xde masa, sibuk kat hotel, kt butik, kt restoran jamuan air teh lagi. ceh. game fb kot. tp hari ni, main2 edit, ter'apply to blog' plak! adeh.

hari ni kerja. of kos la kije, kaki ponteng mmg suka ckp mcm ni. hari ni kerja dlm bilik gerakan. awal2 pagi aku dah upload gambar ke FRIM. ya kami ke FRIM, Kepong, semalam. next entri k. banyaknya hutang entri! ok, FRIM BEST OK!!! AKU SUKA JAMBATAN GANTUNG ITU, sgt2 feeling i believe i can fly, woohoo!

ok overexcited. nnti aku cerita.

pagi ni, dh la ade meeting, org sibuk bincang isu sirius, aku? sgt tak fokus pd tugas, yakni, menahan diri daripada tersembur gelak dek komen2 gamba semalam. tutup hidung. siyes, tutup hidung, pastu sakit tekak tahan gelak weih! gambar mane? xnk gelak. aku tgh fokus buat kerja ni. sbb cara i gelak bukan macam ini :

gelak sopan tutup mulot guna hujung jari theeehehehehe. hikhikhikhikhik.

tetapi, saya gelak begini. kadang2 bunyi macam hanjeng, dan kadang2 macam ayam, dan kadang siyes macam kuda.

warkkakakakakka..hekkk hekk hekkk kembang hidung!

tp siyes, even smlm im having heavy period flow, sy AGAK berjaya mengawal emosi, dan gembira menjalankan aktiviti di frim. frim, i heart you, Mimie, Dzul, Dino, Ikkey, Ket, thanks for the great sundae!

ok bai.

*salam 1 Rejab!

3 comments:

mimie mohd sam said...

GELAK CAM HANJIN PON SOMEL...
ASALKAN GELAK

Doraa said...

terkejut blog bertukar warna. haha tapi comel jugak ade dot dot. heee

akiss. said...

hanj hanj hanj - gelak hanjing.

eh eh, anda punye pun somel, hihihi