Thursday, June 24, 2010

Waka Waka to Wakaka!

ini semua Puan Eleana Kamal punya pasal! tgk ape dah jadi kat saya?

cehh. tak tak. ini bukan kes battle antara blogger, fire sana, fire sini. ini kes dia lah yang pengaruhi diriku untuk menonton Showdown 2010. dialah punca segala2nya!

kih kih kih. ye, siyes, aku taklah tgk sangat, xlah se-ya-a-aww sangat, taklah se-b-boy sangat. ada lah 2-3 kali aku tgk. yg paling peberet masa minggu Michael Jackson Special tu. sampai aku sanggup tgk ulang2 tayang di 8tv Catch-Up. lagi-lagi masa Floor Fever perform Don't Stop Til You Get Enough! best gilek! dan of kos, HMC Phlow dengan The Way You Make Me Feel. haih. kenapa la beh hangak??

malam tadi, tgk lagi. puan eleana lah ni, kata ada MizzNina sexy is my name tu. dan of kos la nk tgk Wakaka Crew. piwit sy suka Alam. dan sy suka Ajim!


dan, patutla mcm kenal dan penah tgk sgt si Ajim ni, rupa2nya pernah tgk di galeri kawan lama, Cik Nazartcore . yeah! memory aku semakin maju sebab makan kismis! ok Naz nnti kim slm 'good luck' kat Ajim ye :p.

pic by nazartcore.

cuma malam tadi, masa Wakaka perform dgn HMC agak terabur dan masa ending asal nak tonggek ramai2? lawak ok. hmm.. can get enuf with Wakaka? sini ada Youtube mereka.

ok tapi, paling TAK best masa Famous Crew battle dgn Borneo Soul Breaker tu. apahal Famous Crew nak tolak2 body contact semua? kalau men bola dh kena kad merah ok. aku yang tatahu hukum dan peraturan B-Boy ni pon paham taw! soooo un-kewwlllll! ok tapi Famous Crew dan mintak ampun maap dah, di SINI.

hope FF not losing their votes, dan harap tidak akan kehilangan ke-famous-an mereka. dorang pombest ape. cuma smlm maybe dorang stress dan naik hantu. hahahaha.

ok bai.

2 comments:

MiaSaidin said...

sy pun layan showdown jugak. mmg marah jugak pasal FMC main tolak2 BSB malam tu. tq for the info pasal diorang minta maaf tu. wish they all gud luck sja lah

akiss. said...

ya, sama2. mmg marah kan? tp xpela. we'll see!