Wednesday, June 23, 2010

Muffin Berbikini.

oh pagi ini adalah pagi yang gembira. ok tak berapa nak gembira sbb pagi tadi jam 4 terjaga sbb ada jiran tgk world cup siap tendang2 dinding, siap sorak macam ada pergaduhan perempuan tarik2 rambut rebut laki, siap aku terjaga, dan xleh tdo. siap aku terlanjur tido ke jam 9! yes! ah siap kau dgn bos akiss!

cehh berapa banyak perkataan siap daaa.

ok, berbalik kita pada isu gembira! gembiranya apabila saya macam dah kurus, yu know why? because saya dah boleh pin kain kurung saya lengkap -selengkap2nya. selalunya, zip, tp x kancing. kah kah kah. gelakkan diri sindiri.

sebab selama ini, saya kaya dengan muffin.

not this muffin.


but this muffin. cehh.

rahsia kembali ke bentuk asal? nasik makan 2 hari sekali, PERGI HIKING, dan HIKING LAGI dan drink a lot of water. plain water ok.

cuma tang perut dan peha ni, mmg xleh nk kate la, degil punya lemak! camna nk ada perut dan peha macam Kim Kardashian dan hot bila ber-bikini?

sori takda gamba awek seksi berbikini di blog akiss ye.

500 sit up sehari? refer to her Twit. GILALAH! aku buat 20 pon dah semput. xkan nak gantung gamba Kim berbikini kat bilik baru semangat? ahahahahaha.

ok, nak start ganti puasa pula, bila ya, bila?

ok bai.

7 comments:

smms said...

lemak aku juga degil..ada sape2 nak x kalu nak aku bagi FOC ja ..haih

Misshy Innz said...

500 sit up sehari ? gile ah,
wat sepuluh pun mls.
haha !

DJF CloSet said...

ohh..ganti jgn xganti...ramadhan da dekat neh

maslinamansor said...

kalau dah start berpuasa... saya nak join...

ery farieha said...

hohoho
celeb mst la cun melecun
jaga badan

MamaIcha said...

wah!!! hiking la sgt :P

Thristhan.com said...

Can't compare yourself with celebrities la babe. They have the time and finance to keep fit.