Tuesday, July 27, 2010

anak dara memasak sambil online dapat laki tua tak?

ok sebenarnya tak de mood nak online. nak kije pun malas. hidung tersumbat, nk tido pon susah. plus, ade ulser di bibir. arghh. so semalam, balik kije g beli barang dapur, dan beli nasal strips, Breath Right.

oh akhirnya, senang siket bernapas, dan bukan utk berdengkur ye. hidung tersumbat teruk. sampai nak tido pun susah.

Photobucket
ye, tampal kat hidung, bukan kat dahi.

so, semalam, mengantuk awal. bernafas dengan aman. cuma geram, nak marah kesian. si Aket, bising "tangan saya pedas, tangan saya pedasssss, panas, berapi!"

tu lah dia, akibat potong cili api utk potluck opis. hahahahaha. jahat gile gelak kan orang. sbb aku terbayangkan tangan Aket kuar api, macam ultraman.

Photobucket

ok ket. jangan marah. harap tangan ko dah ok. errr, berbalik kepada tajuk entri, anak dara memasak sambil online dapat laki tua tak? jawapan, ntah. yg pasti, misti hangus apa yg ko masak. macam aku ari tu.

ok bai.

5 comments:

mamamarissa said...

tak tak...cuma terkunci dalam rumah jer...lariiiiiii!!!!

akiss ferrero. said...

ewaaaahh ewaaaaaaaaaaahhh! hahahaha

suhaisweet said...

Nice friend..visit mine if u free ekh ;D

Kap said...

aku suka Ace.

armouris said...

info tentang hidung tersumbat di SIHAT SELALU - Hidung Tersumbat