Friday, July 23, 2010

Spa Q Pasir Kucin Si Emma ;p



ini profile pic fb si Emma.

apa perasaan anda melihat gambar ini. * aku sdg tutup mulut sendiri tahan gelak. ok comel. sumpah comel. sedikit kesian pun ada, ni mesti kes kucing ni ramai kutu kat badan, pastu tuan nya buat mcm ni. spa pasir bahhh. maka, kucin tu pun buat muka "ok aku redha".

alah emma, aku ekceli sengaja abiskan masa lunch aku dgn kau, panas2 jalan kaki pergi pasar tani, makan charkeoyteow ala sauna, dan beli dress rm10 ;p . minggu depan aku nk cuti, cover kesedihan aku nnti. ;p

ok, selamat berkemas ya. dapat jugak kau balik ke Tawau. good for you, and your baby too ;) rindu lah aku nnti sama kau :(

update blog kau selalu ya Emma, harap2 cawangan Tawau xblock FB ;p

ok bai.



3 comments:

nabilah_2908 said...

hehehe..mmg comel...

muka kucing tu pun..pasrah jer...hehehee... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BERMIMPI TENTANG ULAR

alif said...

kis cian kucing tu ko tanah hidup2...jgn jd mcm zaman jahilillah hahahahaha

contengconteng said...

hu...ni dah macam hampir masuk kategori menyeksa kucing gak ni. haha.

kucing pun nak berjemur di pantai jugak sekali sekale tul tak.