Friday, August 6, 2010

Hari Kitar Semula Putrajaya dan Mini Cornetto ;p

ok, mula2 tgk khemah2 ingatkan nk buat bazaar ramadhan depan umah aku. dah excited terlebih dah sbb mls nk g yg kat depan opis, bersesak2 segala. ;p rupa2nya, ada hari kitar semula putrajaya esop, siap ada perasmian pagi2 lagi. wekk gelakkan Aket nnti msti pagi2 bising xleh tido ;p

dulu masa pusat kitar semula yg berada di depan rumah sy ni masih dlm pembinaan, sy ingat, nk buat McD. haaaaaaaaaaaahahaha. gelakkan diri sendiri, nmpk sgt kuat makan.

Photobucket

bayangkan bangun pagi, dgn sunrise ya, nampak mekdi di bawah rumah?

ok stop berangan.

Photobucket

dah abis sekotak. sedap gila.

bestkan kalo hari2 macam senang lenang atas katil, makan eskem, xpayah kije? hahahaha. ok, selamat berhujung minggu. minggu depan dah nak puasa yawww! harap perut dah bersedia. ;)

ok bai!




4 comments:

ayin~weeweet said...

wahh bestnya klu ada mc d dpn umah.jerit je sampai kan? :)

Imran Yusof said...

ouchhh..
yg butter scotch terbaek!!!

Zairie Husin said...

selamat la bumi kita.. :D

my recent post:
wanita.. adakah kamu berada dalam kecairan???

Pencacai Alim said...

tak bleh mkn fast food manyak2...hikhik