Saturday, August 14, 2010

YM, apakah?

aktiviti sabtudae, hari keempat puasa.

tido dan internet. seb baik i tak puasa. klu tidak pahala kurang. cehh. macam la kalo aku puasa aku tak tido? har har har.

hari ini dalam sejarah, sejak2 berbulan pakai netbook, hari ni baru nak donlod YM. siyes. kdg2 yg anda nmpk sy online tu, sbb bukak Yahoo Mail. so hari ni, since adikku, Cupi, tidak balik, igt nk berwebcam.

see?

Photobucket

pot pet pot pet sambil mulut ngap ngap ngap cokelat. buat perangai keji.

ok fine. even aku x puasa, aku x makan nasik since berbuka semalam ok. cuma makan megy goreng je kul 2 pagi tadi. hari ni, makan cokelat dan milo ais jeww. sekarang dah pukul 5 lebih, masih bertahan taw! sedey. *buat muka mintak penampar.

ok. adik dah ajar tukar setting torrent. so leh la donlod satu movie hanya 30minit! zass! tgh donlod cite Zoo! yg ada Lan Pet Pet tu ;p

tetibe sdih adik takde nk berbuka nnti. tsssk. ok xpe xpe. jap lg 2-3 minggu baru best cuti lame2. yeay!

ok bai.

4 comments:

Ms. Qhayal said...

sedapnye biskut.famous amos??haha

Kap said...

gambar kecil tu engkau ke, kiss?
nampak kurang muda ;)

the other puks girl said...

puks, ajar aku torrentm lajum

akiss. said...

cekelak tu, bukan femes ames. hahahaha

kap. mana ko tahu kurang muda? hahahaha

mimie, ko kan? jap g aku msg