Thursday, September 23, 2010

Lucahnya Nuffnang!

kih kih kih. tadi tgk analytics dari nuffnang utk cekidots tgk siapakah baca blog i dan jumlah visitor hari ni. pastu, ini graf yg saya dapat, tadaaa!

luzah (lucah) kan? haaa ... eh ke aku sorang je terperasan dan berpikiran luzah?

statistik ni macam graf duit dalam akaun bank plak. mula-mula siket, pastu banyaaaaak bila masuk gaji, pastu kuraaaang bila bayar bills, sewa rumah etc. wakakak.

oh ya, amaran, jangan pergi alamanda malam ni, dan tengahari esok. spt biasalah kan, phm2 minggu gaji ;p

ok bai!




5 comments:

Tn.Punya said...

tn.blog ni berfikiran lucah...tapi memang pon mcm simbol lucah..hahaha

kliks said...

Ini adalah sangat-sangat tidak baik. Walaupun bengkek dengan Tuan Blog, Nuffnang tak patut buat macam tu skali.

suzzsuzie said...

hehe...betulla....tp tn blog mmg otak kuning....

Blogsyarih.com said...

ermm..ok la tu kena usaha lagi aa...

nadia- said...

aku hampir pegi alamanda td akiss 0i...seb baek la...roadtax abes bln ni...lesen p0n mati bln nih...mati la aku der....