Friday, November 5, 2010

Deepavali Tanpa Maruke, Apalah Maknanya.

*entri takde kena mengena dengan tajuk. suka sebut maruku jd maruke ;p

mlm ni ada tiga cerita beh di tv, tokyo drift, 13 going 30 dan sundel bolong. ok, pilihan tepat sy adalah 13 going 30. sbb jennifer garner tiut sangat kan kan kan masa tu. i suka part berjoget thriller, masa nk start tu kepala teleng2 ;p



tp malangnya mak aku ni nk gak berebut remote. die bkak gak sundel bolong. tahu tak aku pernah tgk sekali, dan ada scene ada kepala hantu keluar lubang jamban? dan sejak itu aku fobia pergi toilet di luar selain rumah sendiri?

seb baik kul 12 dah abis, dan titibe plak pintu depan terbukak sendiri disertai angin kuat gila masuk. huwwwww naik bulu roma. baru lah thrill kan tgk cite hantu skali ngan efek angin ribut di rumah sendiri? ;p. eh kawan aku di kl pun kata angin ribut. hai musim tengkujuh!

ok bai!

*sangat bersimpati dengan mangsa banjir. harap mereka tabah :(

**sakik lutuk dan pinggang ni penat kayuh basikal ptg tadi. seb omak dah pijak2 blkg. ok next entri wa cirita.



1 comment:

Syima Syaz said...

berdasarkan tajuk diatas...hehehe

ye...saya sudah order beberapa balang muruku..hehe