Saturday, November 6, 2010

Puteri Balqis Mayang Mengurai.

hahaha, sedak kan nama baru i. bila sebut je ok sbnrnye skrg sedang melanggan cerita ulik mayang kt tv3 tu. cambest, sebab busana yg cantik dan suka tgk elly mazlein terbang-terbang. klu malam2 nampak lum sempat lari aku dah pingsan. ya. mayang mengurai adalah watak jahat, yeay, sy suka watak jahat. ;p


skrg ni aktiviti 'sihat' mlm2 adalah tgk tv. baring. sambil menongkat kepala, goyang kaki.

Denise Richard : It's Complicated - sangat barbie doll dia ni? her daughters pun dua-dua comel gila. tp skg mcm dah xde. tgu new season kot.


Giuliana and Bill. 1st time dulu berminat nk tgk sbb si Bill (The Apprentice) dan kawen? dengan perempuan dalam E! News tu? haha. so still masih ikut sebab tgk usaha mereka kekalkan kebahagian rumahtangga, even dah berapa lama nak anak, baru keguguran plak tu. ;( yg best episod smlm, Bill bebel xbg Giuliana beli kasut mahal, tp ilep je die bls 'i suka beli kasut mahal2 sebab tahan lama, dan utk simpan utk anak2 kita nnti'. hahaha



Keeping Up With The Kardashians & Khloe and Kourtney Take Miami. semua orang tahu kot, suka tgk kekecohan famili mereka besar itu ;p oh episod paling aku suka tgk ulang2 adalah masa Kourtney lahirkan anak dia, Mason, slumber tarik kuar dari tettt tett dengan tangan sendiri? fuhh gile.



hoih yang ni mmg no.1 favourite lah kan ;p



ok tapi yg ni fail. siriusli poyo, 'i am busy... i am busy'. mimik muka fake. berlakon. baru episod pertama dah nk tunjuk mereka tu one happy family in the house...! laki dia buat lawak siket dah gelak besar macam nk tunjuk dia bahagia sangat? hahaha. aku rasa dia ni mcm 'suka bersaing' . Victoria yg lg pemes pun x buat reality tv psl life dorang? ;p

paling klakar masa Robin (PCD founder) suruh dia perform dgn PCD, dan Mel B kata tanak sbb rasa dia tua sbb kena perform dgn gadis2 PCD. and Robin said, "so takkan aku nak bgkau perform dengan orang tua berumur 100 tahun" ;p. haaa.. hamek! hahaha.

and the odd is, siap cerita psl anak kedua dia, Angel. yg pd mulanya Eddie Murphy tak mengaku itu anak dia. hahaha.. mcm menunjukkan si mel b ni ada 'ramai calon' bapa kepada anaknya. hahaha. ya, it isssss SCARY ;p

tp aku rasa akan tetap tgk cerita ini, sbb aku leh kategori kan sbg 'benda annoying yg aku suka tgk'. macam mula-mula aku tgk Glee dulu. dan macam aku suka tgk perangai manusia annoying, tp aku keep on berkawan dengan mereka, sbb 'seronok' dan 'terhibur' tgk perangai mereka ;p

*sy sgt berharap ada realiti tv Victoria Beckham, cmne life perempuan fashionista kurus gila dengan 3 anak dan suami star footballer woohoo.

ok bai!

**bunguk tak bawak usb nk transfer gambar! ;p






No comments: