Sunday, December 26, 2010

80's & 90's!

2 hari ini duduk rumah sajo. operasi qada' tido secara berjemaah. malam pon tak kuar, sbb adik ada voucher pizza. harga sebenar rm60 something, tapi kami bayar rm33 sahaja! yeay temkiu TM!

kecuali tengah malam tadi pukol 2 pagi lebih carik tomyam wth.

'pagi' ni, mak aku dengan trick lama suruh kami bangun adalah dengan buat bising kemas rumah dan bukak tv kuat2. ye teknik kejut kami p sekolah dulu dengan dengar ceramah agama kat radio pasang kuat2. xperlu jerit2 bangun! bangun! sungguh psikologi.

hari ni mak kejut dengan letak kat muka aku gambar aku masa kecik. deym.


my peberet pic. sbb mak pakai pokodots. kakak aku kata muka aku macam makhluk dalam iklan mami poko. fine. jangan sampai aku upload gambar ko ye.

peberet gak, kecik2 dah pandai pose getik gigit jawi jemawi.

ni laaaagi peberet. gambar sedikit rusak tapi. masa ni mak kata semua orang bergembira amek gambar oleh pakcik Nin the photographer hebat. kecuali aku menangis sbb tatut tgk kamera ber flash besaaaaar. err.

otey, ini saya punye paaaaaling peberet. tgk muka teruja sy tu! mak sy dulu ada mangkuk pengukur khas untuk style kan rambut kami adik beradik kecuali Cupi sbb dia lelaki dan takda rambut. abu bakar ellah pun tiru kami yo!

*masa ni tatakut kamera dah.*


ini saya suka sbb first time majlis kawen yg saya pergi dan saya igt. kenduri pak usu saya kawen. saya suka jumpsuit yg saya pakai. dan mak aku kata aku macam umie aida masa ni. ???? dan of kos, with better hair. betttttaaaaaaaaah!

ok, ini pun sy suka. kat tabung haji pj. hantar arwah atuk sy pergi haji utk pertama kali. masa ni arwah nenek tak ikut. nenek ikut masa tahun 2001 tu dan arwah pergi kembali masa tu lah. :(

masa ni sy pakai kurung dengan kasut sport. a ah, orked yg tiru saya. sbb tu sy suka filem sepet gila-gila sampai selalu guna nick Orked. ;p

what a weekend. quality time bersama famili. cuma sedang benci jerawat kat dagu. dah la tak masak-masak lagi. sakit lah.

ok bai!

No comments: