Tuesday, December 14, 2010

fb oh fb!

ya ya ya, fb baru punye profile sangat kelakarlah. sy tak suka, menonjol sangat dan stalker friendly nye puwn!

dah la ruangan 'friends' kat tepi tu gile besat! leh plak kena bahagi-bahagi kan ikut famili-kawan semua kan? siyes takde masa aku nak buat, baru tambah soranng cousin dah malas ;B dan yg lg kelakarnya, apa yg kite komen akan tertera di recent activity kita kan? kak nam doblas taw fb ni skrg! haha.

tadi, online chat. tetiba ada orang tegur di chat. orang yg bukan dlm friendlist aku pulak. lepastu, org lain plak jawab, stranger jugak. like wth dlm satu window ada ramai aku tak kenal ber-chat?



ha tgk window yg kecik belah kiri, dah macam kat MIRC channel kampung. terkejut aku td terus offline. hahaha. rupanya kalo kita join satu group tu, kite leh chat ngan org dlm group itu.

aku suka FB sekarang ni, makin kelakar! banyak hiburan bila log-in. haha.

haish. ok sebenarnya berukbang dan tak beruk sangat dah. hi skrg saya pengguna digi berukbang. be nice pls!

ok bai!




2 comments:

Didi Nadhirah said...

eh nama sahaye ada nampak sgt saya selalu online

amirulez said...

die jadi kurang privacy nye pun... hahaha..