Friday, December 24, 2010

Oh My Shaheizy Sam!

tadi balik dari makan char keoy teow cicah air hujan, terus tak mandi duk depan pc, tv dibiar terbuka, sbb dgn hanya membaca twit #ASK2010, anda update semua. lgpun mcm bosan je ASK tahun ni kan?

tibe tang Shaheizy Sam trus semangat tgk. cuma kureng pueh hati masa dia kalah pelakon pembantu terbaik, si aaron aziz yg mng. boring. tutup tv, merajuk.

cehh padahal tutup tv sbb nak balik sh.alam ;p


awak wangi, saya suka ;p

lu langsi ah? ok mmg dia patut mng, siapa tgk tahu kot.


jatuh cinta again and again. *pingsan dua saat* ok dah. ngangkung i tak sempat tgk la. tapi takpe, yang pasti tak sabar nak tgk adalah ini :



cubik sikik, jeghik supo ponde!

mihihihii *gelak atas lantai kaki kayuh basikal*

tak sabar ok nk tgk Kongsi. ada bront palarae pulek kan!. mng pelakon lelaki terbaik lagi tadi eh!

ok tahniah Shaheizy Sam utk Anugerah Khas Yasmin Ahmad. awak mmg layak ok! bilalah kita dapat ketemu dan makan pau goreng sesama. haha.

ok bai!

*tahniah juge utk Fazura, oh my gucci!






3 comments:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

gigi dia manisssss:) hehe

aren said...

lu langsi, lu mati..hahahahhaa

akiss ferrero. said...

haha.. lu langsi bhai ;p

manis kaannn