Thursday, January 20, 2011

Jangan Ingatkan Aku- Akiss Raffali.

1. couple dengan sean kingston! what ze ef! kenapa nak sean kingston? punya lah ramai lelaki cute dalam dunia ni? ye-ye bercinta dgn dia pastu kena berpisah sbb dia kena balik L.A sambung study, nangis2 dlm bas sama2. bodoh kan?

2. sudah sampai di Korea. ye, mmg impian aku nak p Korea instead of Disneyland, Aussie. dapat pergi dalam mimpi dulu xpelah, yg realitinya? ok tolong ingatkan aku pasal surat ptptn yg xbkak lagi tu,

3. lecturer aku (tetibe futher study kan?) belanja satu kelas makan. makan bukan calang2 punya makan eh. segala mak enon kek, aiskrim, western, rib stick, dan paling aku ingat daim cake ikea. waaaah mengidam teruk aku ni?

oi jangan risau, ini cuma list mimpi aku sepanjang tido 12 jam tadi. aku rasa aku suka tido lah sbb bila terjaga je ingat kau.

tolong jangan ingatkan aku - akiss raffali.

*tetibe*

ok bai!

No comments: