Monday, January 17, 2011

Khurafat : Perjanjian Syaitan.

mimpi malam tadi betul buat-buat aku terjaga dari tdo. seb baik dah kul 5 pagi. nak iron baju pagi tadi pun seram sbb semorang dh kuar umah. tahu mimpi apo?

hantu khurafat - perjanjian syaitan <<< wajib kelik.

aku mimpi hantu perempuan itu (rujuk gambar di atas, dh kelik belum??) tido sebelah aku. huwaaaaa....menyesal aku tgk kot. dah la seat tengah2! nak lari pun payah. kang tak pergi menderhaka kat mak pulak sbb dah janji. smlm tgk ngan emak dan kakak saya.

tapi siyes ah, berapa kali aku termencarut tak tahu lah. nak nanes pun ada. lagi - lagi bila scene ini, memang telan air liur tahan tatut.

*gulp*



*&^%$#$#@!#%$& bodoh kewww sanggup angkut jenazah itu?

ok kesimpulan yang boleh di buat :

1. jgn nak berjanji sangat dengan syaitan. haha. i mean, jgn mintak pertolongan syaitan bila nak sesuatu. kita ada Tuhan kan.

2. jangan reject lelaki secara kurang ajar seperti Anna (Sabrina Ali). kalau tak nak, reject secara sopan, jangan simbah-simbah muka orang dengan air, jangan eksen sgt ;p mana tahu, orang sakit hati dengan kita kan? Nauzubillah. yang lelaki pun sama! jangan lah paksa-paksa orang nak suka kau? pastu nak awek hot-hot? ini soal hati ok? jangan nk mengada! eh tetiba emosi. ok tak.

lagi? pergi tgk sendiri beb. aku suka jalan cerita dia. ending dia sgt menyentuh hati. bagus Syamsul! rating sy boleh bagi 3.8 bintang. ok?

aku cerita kat budak opis aku, Azyzy ngan Bard, dorang kata "patut kau tgk dengan bf ko, boleh peluk-peluk terkejut!"

er...halo?

ok bai!

6 comments:

AIN MUSTAZA said...

ok..xnk tengok..nnti xleyh tido..hahaha

akiss ferrero. said...

haha. tgk lah, tp tutup muka dengan shawl. ;p

Drunbella Khoo said...

ajak boipren tengok, dia tamau.
dia kata tak syok.
err tak syok ke takut?
ekekeke.

akiss ferrero. said...

hahaha. ajak aaa ajak. haha. best wo. ;p
tatut la tuwwww ;p

nadia- said...

wajib tgk k...tp xmo la tgk dgn bf...nnt die gelakkan aku...hampeh..!

akiss ferrero. said...

hahaha. ko pegi tgk skrg. aku nk ko mimpi gak. haha. ;p