Tuesday, January 4, 2011

Rindu Ini Budak!

sepanjang tahun lepas aku dah merengek kak mak aku "mak nak kucing, mak nak kucing", hari tu g rumah Abah Yahya Sujak pun dah mintak kucing dia. kat umah sewa pun ntah berapa kali bgtaw ket, nak bela kucing, nak bela kucing.

tapi, mgu lepas, masuk je rumah, meloncat aku tgk benda berbulu gebu ini! tada! mungkin Tuhan makbulkan doa aku?


eh menyuruk plak!

ini dia budak kuat makan!

kuat tido!

muka berlagak!

tido, dan tido, dan tido lagi!

jangan nak termenung sangat ye?

budak ni manja ngan mak aku. siap kasi tdo atas sofa. rasa nak tampar je sbb curik port tido i! eleh, padahal selalu je kena tampar ngan aku. geram woi! dah la suka duduk dapur tgk mak aku memasak. *jeles*

ish rindu rasa nak balik shah alam hari-hari.

ok bai!

5 comments:

chenta said...

haish...buat i rindu kucing i yang kwn i bela skrg..huuu

Leen said...

Hai beb!
Cute very cute those kitten.
Tp beb tolong aku satu benda dulu. Sila tgk n3 aku yg ini .. dan tolong comment sikit. Apa harus aku nak buat.

http://sunshineforher.blogspot.com/2011/01/need-your-help.html

cik tomyam said...

hahaha comel giler.

HaKim daN MaS AzLina said...

hensem giler kucing..kiut miut.. ^^

http://hakimlifeisastory.blogspot.com/2011/01/love-story-12-diari-rizal.html

Ariesha Sofea Danial said...

uh, she so sweet lorh. nk hugs dy. ngee. geram'e.