Wednesday, January 5, 2011

Hantu Ket.

ini satu rentetan peristiwa kelakar si Aket. ah tak kira nak cerita jugak.

khamis malam jumaat minggu lepas, di KFC, Sri Kembangan. tv pasang tv3, cerita slot seram apa ntah tatahu tajuk. Ket tgk, aku mmg tak ah, baik aku makan dari membahayakan diri tgk kisah seram. sedang aku kusyuk makan zinger krunch idaman , tetiba Ket menjerit KUAT dengan mulut tgh makan ayam goreng.

"arrrrrrr tak nakkkk!" *campak ayam dalam pinggan*!

ternganga aku tgk reaction dia macam tu. tu tak termasuk lg org sekeliling tgk dia? dah la masa tu kami feeling-feeling girlish pakai long skirt.

malam tadi, tgh tgk movie. tetibe kak limah muncul, Ket terkejut gila pastu menjerit, pastu pukul tangan aku pastu terus tindakan refleks aku menjerit pukul Jabbe pulak.

padahal masa tu satu panggung senyap. kitorang je yg bebuat bising?

oh ya, mlm td dapat jugak si Mohd Zabir tgk Kak Limah setelah beberapa kali kempunan. baru sekarang aku paham kenapa Cupi berlagak sbb aku tak paham apakah "cer..citer..cer...citer", "plawok plawok plawok", "busssssit!" "hoo..soleil....soleiiiil" "terus memanchor" dan sebagainya. haha slowpoke tul aku!

pengalaman paling teruk adalah tgk wyg Jangan Pandang Belakang. punya penakot sampai sumbat telinga dengan tisu sbb tak suka dengar bunyi2an seram gila, pastu tutup mata dengan selendang, so nampak samar-samar je hantu. masa kat penang dulu, tgk The Sisters, melampau takut, sumbat telinga, tidur terus!

ok Ket, take note. pasni ikut cara aku ye?

ok bai!

1 comment:

Aujinz said...

hahhahhahha..dah tau takot,
bakpe tengok.. koh koh koh...