Sunday, January 23, 2011

Zaquan Adha, Oh Zaquan Adha!


malas ah nak puji ayu raudhah santek. sbb die selalu santek. tapi.... *tonyoh hidung kiri dengan tisu* sobbbssss. kenapa nak hensem sangat kau wahai zakuan adha di ketika majlis pernikahanmu?

*sepak dinding* *koyak poster zaquan cebis demi cebis*

terus rasa macam nak nyanyi pelamin anganku musnah. haha. ok, potong satu nama dalam list lelaki melayu bujang ter-hensem di malaysia. ;p

ke aku kena tukar imej, bikin mata kasik besat, mekap mata kasik power dan jadi pelakon? hummpph!

ok bai.

kredit gambar : piccalasso.

8 comments:

Syima Syaz said...

jangan lupa... tambah bulu mata palsu..

frust kan!napa ayu? napa tak syima ek?eh... hehehe

adrinaqamarina said...

ramai orang sedang menyanyi lagu pelamin anganku musnah. hehe.

semoga berbahagia selalu laa buat mereka, pelamin dah cantik dah tu

akiss ferrero. said...

@syima. huhuhu. knp tak syima eh. haha. tu la pasal. pasni kena pakai bulu mata lebih pls! ;p

@adrina, tahu xpe. ramai kuciwa. tu la. semoga kekal! ;) pelamin cantik gila!

. m i s s a v e r a g e . said...

zaquan tu buta kot.
dia tahu tak yang mana asli yang mana palsu?
wahahah..

mamamarissa said...

nak tumpang gelak jap bleh??? :P

akiss ferrero. said...

boleh boleh..sila - sila ;p

Kap said...

nak mudah berlakon jadi pontianak. banyak job sekarang. hahah.

awas, wanita beraksi melentik plus mendada di hadapan :)

akiss ferrero. said...

ahahahah melentik?? haha tamau la jd ponti. aku dah pengecut! ;p