Tuesday, February 1, 2011

Day 12 – Your current relationship, if single discuss how single life is.

jawapannya di sini, since August 1st, 2008. kesiannya saya, takde orang nak ;p.

ok simple je jawapan "if single discuss how single life is" :

nak pergi mana-mana tak perlu 'report' kat bf. nak keluar dengan siapa-siapa pomboley! tak kena marah bila balik lambat. kurang sakit hati. kurang menangis. kurang perasaan cemburu. kurang dosa pegang tangan. kurang kasih sayang.

ahahaha. tak, tak. aku tak pernah rasa pun kurang kasih sayang, aku ada famili yg sayang aku. kawan-kawan yang sayang aku.

kadang-kadang aku rasa, kawan-kawan aku sayang aku lebih dari bf aku dulu. nah, stetment panas.

so, how single life is?

i am okay. and enjoying it.

2 comments:

Nurfarhana Nabila said...

btol2!... fara stuju 101%!.. hehe..:) lets enjoy our single life..^_^

akiss ferrero. said...

huw huww huww. sementara stok masih ada ;)