Wednesday, February 16, 2011

Day 27 – What kind of person attracts you?

ehem...lelaki :

sy sgt suka lelaki misteri yg buat kita tertanya-tanya, siapa dia? tak femes dan lagi tepat kalau macam Edward Cullen, atau lagi perfect kalau Damon Salvatore. eh apasal semua nak pontianak? haha. dan sy tertarik pd lelaki sombong. lelaki mulut jahat sgt lah fail.

secara fizikal, sy suka yg kurus-kurus, hidung mancung, comel-comel. tinggi sangat sy tak suka. ehem. tgklah Radhi tu comel macam mana? haaaaahahah.

pemakaian, saya tak pernah suka lelaki pakai smart-smart pakai kot bagai. i laik bad boy. gaya nak ala-ala rockstar. sy suka musician. footballer pun suka. rambut pacak ke, panjang pun tak kisah. asalkan tak botak. sgt turn off bila lelaki pakai spek mata rabun.

saya amat tertarik dgn lelaki yg kelakar dan berpersonaliti comel seperti Shaheizy Sam. saya tak suka lelaki hensem tapi boring macam Shah Jaszle. tak perlu romantik-romantik dengan ayat jiwang tangkap lentok. pemimpin. protector. penyanyang dan suka kucing.

bijak menguruskan diri dan soal kehidupan. ingat, belajar tinggi-tinggi tak guna kalau tetiba kereta rosak dan menjawap "sy tatahu apa-apa pasal kereta, tahu bawak sahaja" sangatlah fail. oh lg satu satu, i laik fast driver. kau pecut lah berapa km/j pun aku ilep je. takde masalah. ;p

ehem...perempuan :

bijak menguruskan diri. macho je bila ada bf. kawalan emosi yang bagus. senyum selalu. secara fizikal saya suka perempuan berambut gelap, saya tasuka gadis blonde. sila lihat gadis pilihan saya, Zooey Deschanel, Katy Perry, Megan Fox, Victoria Beckham. ok semua nak omputeh? ok kalau melayu saya suka Ella!

ok dah la tu kot. haha. ye, part lelaki pjg je explain, mcm terlebih elaborate pom ado. haha. ok hampir nak tamat cabaran 30 hari kita ya!

ok bai!


No comments: