Friday, February 4, 2011

Hai Saya Bekerja Pada 02.02.2011!

status ni ikhlas come straight from the bottom of my heart ok. yang puji "akiss cantekk" tu aku tahu tak ikhlas. aku tahu, aku tahu. ;p
what i wear today. haha. inilah baju pokodots (lagi!) baru beli di kalerpallete. santek oh! terima kasih poslaju sbb masih laju walaupun dah nak raya. ;)
lunch di ani sup utara, sup ani utara, utara sup ani?
bersama adik-adik manis 1985.
ya. seharian berkerja pakai spek cacat macam ni. yeay! sayanglah spek ni walaupun murah nak mati. yes, spek sy bukan black frame ye, it's PURPLE!

bila mengadu kat mak, kat adik, kawan-kawan terdekat, semua macam "talk to the hand yawww". tak nak layan sbb semua rasa aku patut pakai goggle. tahan lasak derr.

sila rujuk entri spek patah 06.05.2010 dan 09.01.2010. tahun lepas 2 kali tukar kot!

ok bai!

No comments: