Thursday, May 6, 2010

patahlah lagi, patahlah lagi, hobi aku mmg tukar spek pon!

=P

boleh mula entri mcm ni? =P =P =P

ok annoying. hmmm semalam kan, satu petang yang mengantuk gile. sangat2. yelah kan, akibat tido kul 4.30 am pagi kan. maka, lepas kinyang lunch, sumpah, mata mcm ada gam. ada beras berkilo-kilo.

hasilnya, aku tertido, depan pc. muka tutup pakai shawl.

sedar-sedar, tak tgk jam, tgk kat tingkap, dah GELAP! omaigod omaigod!

terus gelabah nak balik. tapi macam, eh kenapa Naim ada kt opis lagi, lewatnya malam tak balik umah lagi. err.. ok. tgk jam, baru 5.20pm. langit parisjaya gelap sebab nak hujan.

haih. tapi apabila tgh nk bersiap. nice.

spek mata patah dua. skru tercabut. yeay! ok skg bayangkan aku yg rabun jauh ni balik umah naik bas dlm keadaan langit gelap nak ujan. bayangkan!!

aku bersyukur sampai ke rumah dgn bas yang betul. manalah taw sesat naik bas sampai ke tanjung malim.

maka, patahlah lagi, patahlah lagi, hobi aku mmg tukar spek pon!

sampai ada kawan suggest aku pakai goggle, konpem tahan lasak.

that's hot!

ok bai.

3 comments:

mamamarissa said...

kalo pakai goggle, insyaallah naik bas tak sampai tanjung malim :P

Cheno said...

hehe parisjaya :p
akak pki goggle mcm budak tu mmg comel! org parisjaya yg nmpak akak kompem tolong antar balek smpy umah punye:D

Kap said...

gajikan pembantu spek gred n17 pun ok.
gerenti tak pecah lagi ;)