Friday, March 11, 2011

Day 8 - Your opinion on your body and how comfortable you are about it.

apakah apakah apakah punya arahan ni.

ok. dulu aku ni gila kurus tahap kerempeng tegar. tambahan pula saya ni kecik, rangka kecik dan pendek. arwah Atuk panggil aku Halus. aku ingat dalam report card aku masa darjah 3, berat aku 24kg jewwww. ;p

skrg? haha. nak dapat balik 50kg kira macam magik ah. stended ah. pelaburan makanan dalam badan dah semakin tinggi. dah lah aku ni kaki fast food dan junk food! umur meningkat, kadar metabolisme badan semakin hampeh. tak seperti dahulu, makan banyak acane pun, menten kerempeng. skrg???

haih. cuma yg aku agak tekanan adalah, asal aku kata aku gemok, i got fatty legs dan nak diet. ramai macam "eh kau takyah ah nak diet-diet!" padahal aku ni rangka kecik. gemok tak nampak. bak kata mak aku, pembahagian lemak tak sekata. asdfghhjlkl!

tak sekata tang mana tu paham-paham je la. tapi aku tadahal lah! dari kecik aku selalu doa, tak cantik pun takpe. asal sihat. ;p

and yeah, i selesa je dgn bodi skrg. takde la nak diet sgt. cuma kadang-kadang sampai tahap tak muat certain baju tu. ehem. pandai-pandai lah ejas! ;p

ok bai!

No comments: