Monday, April 18, 2011

drama king EPL.

hebat kan drama EPL malam tadi? dua penalti dalam satu minit, pada minit ke 9, dalam 8 minit masa tambahan. nais. di saat aku sedang lompat bintang keseronokan bila van persie menjayakan penalti, namun...belum sempat meraikannya dengan daun saderi, si Eboue dah kena sawan murah hati sedekah penalti kat orang. hah kau dah kenapa? kau pun sama reff.



*acu pestol*

gambaran penuh what epen smlm. siyes marah sikit lagi nak campak sudu kat tv. tak pernah mencarut sebanyak malam tadi sejak aku reti tgk bola belasan tahun dulu.

kesian babi asik tersedak nama di sebut-sebut malam tadi.

sorry. it's hurt ok. sobbsss.

ok bai!

2 comments:

siTokei said...

nasib x kalah, kalu kalah tu cam mana ek..hihihi...

akiss ferrero. said...

klu kalah, mmg baling mamak dgn sudu