Monday, April 18, 2011

kisah ngeri jumaat malam backpack bertukar jadi manusia.

peristiwa jumaat malam.

bergulung hujung katil akibat lapar sebab tgu kakak amek balik shah alam. sebelum tidur, siap msg kat fb, sbb kalau post kat wall fb, dia kan jadi ALERT sket kan. kul doblas terjaga sbb bunyi fon. mamai teruk. akiss kan? kalau tak blur mamai tu bukan die.

ok begini.

first, masa nak naik kete, aku ingat kakak dan adik aku berdua je ada. kat seat belakang kete ada backpack besar adik aku. aku ilep je la kan. titibe la kan bila baru nak bukak pintu kete, 'backpack' itu bergerak uolls! boleh ko tak menjerit time tu? satu kawasan pangsapuri putra harmoni dengar kot? bergenang air mata aku nak nanes tatut dan terkejut.

rupa-rupanya 'mak' aku ikut.

lepas tu, cover line malu menjerit terkejut 'sbb backpack' bergerak, aku masuk kete, terus meleseh kat 'mak' untuk mengadu lapar.

"maaak..lappp...ppp...ppp..pppp"

"lapaaaaaaaaaaaaaarrkkkhh!!!!" *jerit sambil tutup telinga*

ko boleh bayangkan? taaak.. tak.. aku bukan konghajau ngan mak aku jerit-jerit lapar kat dia.

sabar.

rupa-rupanya "backpack" tu bukan mak aku. hah, suspen tak? korang rasa siapa? kak ponti?

tak. tipu. awek adik aku. si Shuhada. Shuhada & Sufi. awwww Rahul yu so suwittt! *titibe* ok rupa-rupanya dia ikut adik aku sekali minggu ni.

kesian Shue ada bakal kakak ipar gila.

-_________________-

mmg mamai teruk, malu, terkejut dan kelakar. pastu membebel, janji kul 10 nak dtg. kan dah tertido! kan dah blur teruk? 12 lebih baru sampai, rujuk bukti di bawah. siap ada orang tlg 'iyan iyer' lagi kaaaan.. comel je ;8P

eh jap. tak ngeri ke weyh bila beg tu tetibe bergerak weyh?

ok bai.

ps : #retis kan?

No comments: