Wednesday, April 6, 2011

Kaunter Kira-Kira Rahsia Tarikh Lahir Secara Metaphysic bersama Akiss Kamtumi.

malam tadi aku bukak "kaunter kira-kira beday orang" kat twitterland sy sebab sy telah terjumpa nota yg sy carik selama ni. rahsia tarikh lahir secara "metaphysic"!

pastu tweet mintak beday orang utk aku tlg kira. see, rajin kan aku? kalau aku rajin macam ni masa SPM dulu, takde lah Add Math dpt LAPAN (8).

*aku ada belajar ni masa kat pd tu, tapi nota tu hilang. biasalah tu perangai balqis.


gigih mengira? alamak kantoi kira beday @AyieStam.

ok ini keputusan sy yang yang punyeeee! yang kawan-kawan yg sy dah kira tu dah bg mlm tadi. so sy kasi sy punye lah. blog sy kaaan ;p

so, selepas gigih kira pakai kalkulator saintifik (not!), maka, my chassis number is, 269.

DUA (2)

• Mudah keliru "yes! i am! hoh apakah? apakah? saya kompius ni!"
• Susah buat keputusan
• Easy to manipulate "ehem..."
• Ada kekuatan suara "i told chu! sy leh wat suara Ning Baizura! Katy Perry! Matt Bellamy"
• Tidak boleh tertekan dlm membuat keputusan "derr..gua pressure derr.."
• Jujur "radja!"
• Dengar tapi tidak semestinya dia buat "*gelak sembur* tepat kena kat dahi aku."
• Tidak tetap dalam membuat keputusan "sebab tu xkawen lagi?"
• Sangat- sangat emosional "-______- "
• High jealousy "kalau dalam bercinta, yes i am. "
• Tahap kesabaran yang tinggi "yekewwww?"

NOMBOR ENAM (6)
• Mata duitan "tipu?"
• Suka mengawal wang "pun tipu! mcm ptpitipu!"
• High taste "pun tipu!"
• Kekeluargaan "yeah!"
• Pendamai dua pihak bertelagah "hihi?"
• Jujur "radja lagi!"

NOMBOR SEMBILAN (9)
• Good in public relation "well! *tiup-tiup kuku*"
• Senang dapat kawan "a ah senang dapat dan senang hilang?
• Senang menarik hati org tua "hai macik, pacik, sihat? *hulur salam cium tangan*"
• Bijak "well!"
• Penyayang "sy pen-sayang kusing"
• Suka kongsi dan suka memberi "shawing is cawing awwww"
• Sensitive "ehem!ehem! ehem!"
• Romantis "meowwwwwww!"
• Berbakat "well! *buang habuk kat bahu kiri*"
• Gentleman "if lelaki lah. i pun gentlelady whot?"
• Emosional "lalalalaaalaaaa...!"
• Jiwang "tipu ni!"
• Love yang over "*straight face selama 3 saat.* -_______________- ok siyes. aku kalau sayang orang mmg over. ya, mmg over. siyes teruk kau kalau aku sayang kau."

and, combination yang aku ada :

1 2 3 @ 1 2
• Ada kekuatan/bakat/anugerah suara. "EHEMMM!!"
• Boleh ckp laju "i told yewww, Cheryl Samad tu no.2, aku no.1"
• Kadang2 ckp xserupa bikin/ ckp kosong "omong kosong?"
• Suka ckp lepas/suka lawan ckp org "haish! anak sapa ni?"
• Boleh berhujah/berdebat "tak penah masuk pertandingan debat kat sekolah pon?"

4 2 6 @ 2 4
• Pandai ceramah dan syarahan "bercakap tu, makanan aku.... ;p"
• Suka share ilmu
• Boleh jadi motivator "Akiss Kamtumi? "insan yang cemerlang...."ok dah"

5 7 3
• Senang bergaul dengan vip/atasan. "aku bukan kaki kipas bos. sekian"
• Orang atasan senang percaya cakap dia
• Senang disabotaj, senang sabotaj org "hoi bila aku sabotaj orang?"

1 8 9
Suka melancong, suka bergerak dan sentiasa tertekan "hahahah kalau tak bergerak dan melancong aku akan tertekan? YES!"

fuhh aku sendiri penat baca. ok kalau rajin kiralah mengikut step yg ditunjukkan di sini ya. kaunter kira-kira tutup 11.00 mlm, Akiss Kamtumi skrg menjaga kecantikan, walaupun tak lah cantik, tapi tido mesti cukup.

btw kan, mmg ade betul lah, bila aku baca balik tulisan kaler merah tu, menunjukkan unsur 1 2 3 @ 1 2 itu mmg benar. kuat melawan. banyak cakap kau ni akiss.

ok bai!

*oh lupa. yep. twithandle saya sudah tukar bha. @akissdeschanel.





No comments: