Thursday, April 14, 2011

kucing kena buang.

semalam Aket ter-emergency break masa drive balik dari "clubbing" sebab aku menjerit macam dia dah terlanggar orang. atau seekor kucing.

padahal hanya kerana Aket ter-mention "kite pergi Dapur Mas nak?"

tapi tahap stress masih boleh handle lagi ye kawan-kawan. belum tahap nak kerat rambut aku tanpa rasa apa-apa. walaupun selepas tengok rambut baru Kak Katy kite...


comel gile dowh!

kak katy perry pernah kata. "do ever feel, like a plastic bag...", tapi kalau kak akiss perry pulak,

"pernah tak kau rasa seperti kucing yang kena buang?"

ok bai!

*knp aku sebut clubbing tu, tgk mlm kang aku update pasai pa.
* Song 2 by Blur sangat syok bila dapat di karok kan!

2 comments:

Kap said...

SINI BUKAN RUANG IKLAN kau dah terlebih jadi Iklaneka aku tengok.
huhuh.

Aishah Rahman said...

I dont know how it feels like to be an abundant cat ;)