Sunday, April 3, 2011

sabtudae!

ok. boleh tak kalau update kisah seminggu dalam satu satu entri? ke tak payah sbb dah cukup banyak menceceh kat twitter? haha.

ok lah nak citer my sabtuday.

pagi-pagi dah bangun. kuar umah kul 9 utk misi mustahil di bangi. ok, bila misi ini dah berjaya baru aku update sini. cuma ada certain kawan rapat tahu apakah? kendian tengahari balik umah kejutkan anak-anak tido.


yer salah sebab nak tgk sbb kak katy punya husband punya suara si arnab comel suka main drum itewww. malasnya nak review? sbb jalan cerita sgt lame. biasa-biasa je. cuma banyak punch line yg buat gelak gila kuat tak tahu malunya aku? ;p

ok kendian serah 'barang baik' kat Eleana Franco. mak dia ada, abang dia ada, kak ipar dia kak Lieyana pun ada. cuma Nani je takde smlm. dah la aku kenal semua sampai adik Ket kata tu sepupu sepapat aku. dan siyes, anaknya Ayan dah besar dan tinggi dan kemain kacak nya puwwn! -_-, lenkali nak lepak lagi pelis sbb lupa nak amek gambar gewdik dgn Ayan!

kendian ke warisan utk ABC utk musim panas ni. dan akhirnya terjun ke swimming pool berdekatan utk acara renang berirama secara berduet dengan Aket. last masa pd tu. itu pun aku takleh nak renang berirama sangat sebab tangan cedera berdarah tersiku dinding swimming pool. sampai skrg berparut ok?


tahu tak betapa 'free' dan 'release'nya badan dan otak setelah seminggu bekerja keras dan di musim panas ini bila berada di sini?

ok itu sahaja kendian kakak dan emak tapau saya balik shah alam.

ok bai!

No comments: