Sunday, July 31, 2011

Penjaga Gol Malaysia, Khairul Fahmi sah putus tunang dengan Elia.


bangun pagi (tengahari) Ahad ini, terbaca tweets #khairulfahmi. confirm. komen? no komen. sentap Malaysia kalah kpd Singapura tak abis lagi, ni tambah lg berita terkejuk ini. read this, and this.

cuma nasihat sy to khairul fahmi, now fokus pada karier, mantapkan lagi awesomeness kau sebagai penjaga gol Malaysia.

hihi.

eh sebenarnya ada banyak entri tertangguh.

ok bai!

6 comments:

AIN MUSTAZA said...

bkan lawa pon...kalau nk buat isteri..haishh...

princess ayu said...

mungkin itu bayaran untuk kehidupan..

tengok ni pulak
http://pinkbubblegumprincess.blogspot.com/2011/07/eew-memang-tak-senonoh-punya-orang.html

Alexandriana Alia said...

mungkin tidak berjodoh, apa boleh buat.

all the best apex untuk karier beliau.!

Drunbella Khoo said...

saya suka statement "jejari tengah untuk perempuan perampas" tu.
hahahaha.
:D

farrah isnanee said...

helloooo mkcik...jgn la tunjuk kari tgh...tamo..tamo...ta pose ea?hehehe...bukan la skong wat msjid separuh jalan..tp EX tunang dye 2 pown poyo sgt mase 2nang ritu...over semacam...dan rama yg ta berkenan pown..hehehehe

Anonymous said...

cik akiss,..muda lagi kan...dua2pun darah panas,, banyak lg yg perlu bljr ..jgn salahkan orng lain klu dah tahu kelemhan diri..kt sbg hamba Allah terima dgn hati yg terbuka..masa dpn tdk terletak pd orng lain :D..renung-renung2kan..dan slmt berpuasa..-ket skyline