Friday, September 2, 2011

Gambar Raya Akiss?

rumah tengah renovate, nak besarkan bilik belakang tapi malas nak tebas semak kat belakang rumah. jimat energy katanya.

buat masa ni, saya paling suka dan sayam sampai nak cium-cium sebab comel sangat adalah karpet kat ruang tamu yg purple pink tu, sofa berbentuk bibir bukan Bieber, dan of kos, wallpaper Polka Dots!!
ape yang penting, kejeeeeesame! see, rakan-rakan saya bersungguh-sungguh siapkan bilik saya sambil diperhatikan oleh sy, sorry sepsi, baru lepas bangun tido -_____- ;)

thanks The Sims Social, kau telah mengembalikan nafsu aku yang dah lama menopos untuk log-in FB, dan tak pasal-pasal add "kawan-kawan baru kenal di twitter dan blog" sebab The Sims Social.

*mencarut* abang mentenen ni dah la tak henseng, selalu je muncul. aku dengar setakat ni 25Juta main game ini skrg, no wonder sokmo mentenen. hari tu sampai 2 hari tak bleh nak load game ni, seksa kejap tak dpt main. tapiiiiiiiiiiiii, pagi semalam tetiba dapat e-mail ini :

dapat SimCash for free, kelas kau Jah!

ok sorry tajuk tak seperti isi entri. gambar zuazana di hari waya nanti ni citer kan. btw, Hi Assalamualaikum my favourite month of the year, September!

ok bai.

3 comments:

nqr said...

tu aku kan yg tlg bina bilik ko?

akiss. said...

ha ah,ko letew, dah knp kite semua pki baju tdo? hahhaha

BicaraSamaAwan said...

Kelas kau jah!