Monday, October 3, 2011

Fright Night & Abduction

malam semalam adalah baru menonton Fright Night, minggu lepas nak tgk kat Alamanda, tapi semuanya pun 3D, maka tgk Abduction. Fright Night saya bagi 6.5/10 bintang. storyline adalah biasa-biasa dan so-sangkarable, cliche. cuma tabik srping sound effect, sebab bape kali ntah aku terkejut sampai melatah bercampur carutan. dan, ada scene kutuk Twilight lagi, mihihi.


scene seram sikit sbb aku benci hiway gelap-gelap ni.

dan menurut trivia, sepatutnya Heath Ledger memegang watak Jerry the pontianak lelaki (Colin Farrel), tapi malangnya tak sempat, last movie dia berlakon The Imaginarium of Doctor Parnassus, itu pun separuh je dia sempat habiskan :(

ok sesiapa nak tgk Colin Farrel jadi vampire gigit-gigit leher, gigi tajam penuh mulut silalah menonton.


oh ini tgk minggu lepas, Abduction. teman si Aket yang #teamjacob, sorry saya #teamedward. tak tahu pun kewujudan filem ini, Aket cakap ada Taylor Lautner baru ku tahu. kisah seorang anak angkat bla bla bla bla. scene paling aku tergelak tahap tak ingat adalah masa agen CIA yg dua orang tu tetiba buat-buat mati dalam restoran untuk perangkap penjahat. kelakar kot.

siapa bebudak remaja yg tergila-gilakan Taylor Lautner konfirm terjerit-jerit sepjg filem sbb byk aksi tunjuk body, but not me, i repeat, sy #teamedward, Robert Pattinson kamtumama! oh filem ini aku bagi 5.5/10, sebab heroin ini agak keras, story line mengelirukan, dan byk scene yg buat aku, "hoh apakah?".

The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 adalah bulan depan, weehoo!

ok bai!


No comments: