Tuesday, October 4, 2011

makan rumah terbuka.

peristiwa 24 & 25 September.
mix and match.
open house dengan penduduk umah sewa.
beraya di rumah Rayqal di Seremban, pun comellll ;)
pon comellllll, geram sangat budak ni, dah lama nak jumpa. i kan suka kanak-kanak perempuan. anak dara kak Jue. ;)
gambar takde motif, masa ni lepas hujan dan open house itu menyediakan nasi lemak yang sedap, pakej dengan bubur pulut hitam. nyams!

ok bai!

5 comments:

syakey said...

gilesss comel budakbudak ni.
yang budak laki tu ambil gambar unik gilesss posing macam tu. mahai tu. haha

mamamarissa said...

comelnya...tapi tak reti diam *pengsan20kali* hahaha!!!

dayu_myself said...

comel la bdak llki tu..
excted bbno mke die..hehe

akiss ferrero. said...

syakey, comel, dedua pun geraaam ;p

mamamarissa, satu je gambar dia duduk diam, yg lain tak sempat ambil sbb pengsan jugak ;p

dayu, sangat!

Hunny Kitty said...

sangat comel!!!!